streda 23. januára 2013

23.1.2013, rozťahovanie ucha

Ahojte, ako sa máte?
Ja celkom dobre, až na moje ucho. Asi ste postrehli, že ho rozťahujem.
Sestra mi kúpila na vianoce tunel 8mm, tak som si ho chcela čo najskôr dať a svoju 6mm dierku som začala postupne rozťahovať na tých 8mm. Keď som mala asi 7, začala som s tým mať problémy, bolelo to a krvácalo, tak som to musela vybrať.Za tie dva dni čo som to mala vonku sa mi dierka zmenšila o polovicu... Bože, už som tak blízko bola, najprv som si chcela dať ten 8mm tunel a potom 1cm lebo aj ten už mám dlhší čas kúpený.
Teraz môžem ten proces zas od začiatku. Ale nechápem, pretože niekto dá 1centimeter v pohode za týždeň. A ja som tých 7mm rozťahovala asi rok, pretože som nechcela aby sa mi s tým niečo stalo, dávala som tomu čas a keď už som bola na konci, tak sa to pokazilo.
:((
Ale aspoň viem, že keď ten tunel už nebudem chcieť mať, tak sa mi tá dierka zrastie. :)


Romy :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára