streda 27. marca 2013

Všetko dokopy, konečne píšem.

Toľkoto snehu nebolo ani v januári. Už mi to fakt prekáža, veď minulý rok sme 27.3. chodili v tričku alebo svetri a dnes chodíme v zimných bundách a kabátoch. Predpokladám, že po zime príde hneď leto, nie že by som sa na leto netešila, ale ja chcem aj jar a nie aby bol sneh do apríla!
Inak v nedeľu som bola na Klusovi a čo si budeme hovoriť, splnil všetko moje očakávania, vlastne ich aj prekonal. Dokonalosť to bola veľká. Len škoda, že tam Niki nebola, ale keď tu bude zase, tak ja dúfam, že s Nikol pôjdeme.

Konečne mám tunel! Aj keď len 8mm, ale nevadí. Tunel, ombre..konečne!

Teším sa na veľkonočné prázdniny, aj keď Veľká noc, teda veľkonočný pondelok, je podľa mňa úplne nezmyselná hlúposť a nechápem zmysel oblievania a voňavkovania tými nechutnými sračkami.

Majte sa dobre, užite si prázdniny, aj keď sú krátke.


Romy :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára