piatok 12. júla 2013

INSTARANDOM

Ahojte, je mi ľúto, že sa blogu nevenujem, vždy si poviem, že už musím konečne znovu začať, pretože ono ma to v podstate baví, ale nikdy to nesplním. Nebudem sa vyhovárať na nedostatok času, pretože ja vážne nepatrím k tým, ktorí majú cez prázdniny nabitý program do poslednej sekundy. Aj keď, rada by som, lebo môj prázdninový stereotyp, ktorý trvá už 12 dní - vstanem o jedenástej, najem sa, idem von, prídem o desiatej, o tretej idem spať, vstanem..., no nie je to nič moc. Nemôžem povedať, že mám zlé, alebo nudné prázdniny, len by to chcelo občas niečo iné, zaujímavé. V týždeň v piatok ideme na dovolenku, takže aspoň tak. Dúfam, že druhá polovica prázdnin už bude o niečo "akčnejšia" :D. A ak si toto číta Nikol, tak prosíííím už príď za mnou, lebo prídem ja a zbijem ťa:(.

Takže, teraz sem pridám nejaké fotky z instagramu, ktoré som tam zverejnila počas prázdnin. :)

selfie - fotka z výťahu:D/ 28.6./ znova 28.6., deň plný sĺz a smútku,mám rada moju triedu/ fotka z utorka(myslím) po kúpalisku :)

zas ja/ včera som si opäť pozrela Stay strong, jeden z najkrajších filmov, som hrdá na Demi/ ďalšia fotka zo včera, Kiku už poznáte :)/ neviem o čo mi išlo na tejto fotke, proste sa mi páčilo, ako tá Nitra svieti <3


Viem, že Itcho na veľa ľudí pôsobil v Superstar namyslene, opak je však pravdou. Bol vážne veľmi ochotný, nemal problém s niekym sa odfotiť, alebo sa podpísať a bol veľmi milý. Keď pred koncertom robil rozhovor, s kamarátkou sme za ním (doslova) skočili do "zákulisia" a poprosili o fotku. Stále okolo neho bolo veľa ľudí, na jeho mieste, by mi to asi liezlo na nervy :D Po vystúpení sa okolo neho nahrnulo zase veľa ľudí, podpisoval sa a fotil a myslím, že tam strávil veľa času, ale on sám povedal: "kľud, nebojte máme veľa času, neudupte mi faninky."
Len je zvláštne, že pred dvomi rokmi mi čapoval kofolu, kamarátka sa ju od neho hanbila vypýtať, lebo bol až moc pekný a teraz sme sa s ním fotili.. :D

Dúfam, že sa vám random páči a že si užívate prázdniny. A inak, ani nepredpokladám, že ste si všetko to, čo som napísala, prečítali :D

Romana :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára